arrow_drop_up arrow_drop_down
22 september 2018 

Slapeloosheid oplossing tijdens een burn-out: Als niet kunnen slapen een nachtmerrie wordt

Zijn er geen neurologische aandoeningen, psychiatrische ziekten of lichamelijke pijn aan te wijzen voor jouw slapeloosheid? En word je er moedeloos van om steeds maar wakker te liggen? En dit voor eens en voor altijd uit de wereld te helpen met de slapeloosheidoplossing van Frijters MindTuning.

Zaken die kunnen zorgen voor slaapproblemen zijn:

  • Je geest overbelasten. Bijvoorbeeld door vlak voor het slapen gaan nog een inspannende klus voor je werk te doen
  • ’s Avonds koffie of andere opwekkende middelen tot je nemen
  • Meer dan 2 glazen alcohol drinken voor het slapen gaan
  • Een maaltijd eten vlak voor bedtijd
  • Sporten voordat je gaat slapen
  • Achter je laptop gaan zitten voordat je je bed induikt (of nog erger, je laptop mee in bed nemen)
  • Elektrosmog: straling veroorzaakt door telefoons, draadloos internet of elektrische en magnetische velden van bedlampjes, elektrische wekkers, of bijvoorbeeld een waterbed
  • Slapen in een te koude of te warme ruimte
  • Geen gordijnen, zodat het te licht is
  • Te harde geluiden
  • Een te hard of te zacht matras

Door bovengenoemde zaken achterwege te laten schep je alle voorwaarden voor de een goede nachtrust. Helpt dit niet en zijn er andere oorzaken voor jouw chronisch slaapgebrek? Zoals:

  • Piekeren
  • Stress
  • Angst
  • Burn-out

Kies dan voor een MindTuning-consult, of het online pakket. Ons programma is er volledig op gericht dat jij weer kunt slapen als een roos.

Goed slapen is belangrijk

Goed slapen is immers een must. Je lichaam herstelt zich en schadelijke stoffen in je hersenen worden afgevoerd. Bovendien zorgt een goede nachtrust ervoor dat je dingen die je overdag hebt geleerd kunt onthouden.

Reactie plaatsen

Klaar voor de volgende stap naar herstel of preventie van een burn-out?

Gratis E-book | 19 Psychische Symptomen Van Burn-out En Tips Voor Herstel